lördag 1 november 2014

Kalenderkoll


Ja, nu är jag lite insnöad på listor och det ska begränsas, men - att ha en kalender som man valt ut
(och som ska infinna sig inom räckvidd hela året) är "en god sak" som pappa skulle säga. Vad finns
det att välja på? Förslag? Absolut. Både för skrift och "eviga".
I övrigt, kommer jag någonsin kunna flytta ifrån de öppna vidderna i Skåne? Jag som är från
Västerås, med mycket skog. Fast alla ställen har ju sin charm. Här är en bild från min höstpromenad,
trevlig Halloween på er! Ge barnen mycket godis!


Löjligt vackert. Foto: Amanda Herdevall, verkstad.blogspot.se



1. Weekly desk planner, HAY 2. Les femmes, Garance Doré, för Rifle Paper 
3. Tool the perpetual calendar, Tom Dixon 4. Evighet kalender, House Doctor

Jag är en riktig julfanatiker som lägger
upp det här på självaste Halloween...men, det ÄR
ju faktiskt en kalender, med ekologisk te. Såatte...

Idé och formgivning Lizette Andersson och Sofie 
Thunman. Går bl.a. att handla hos Mimmi Staaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar