tisdag 25 november 2014

Nyfiken på...


Malmö-vistelsen får vänta till nästa vecka så vi får se julskyltningen och gå runt som piff 
och puff i julgranen! Julen är något jag aldrig kommer bli för gammal för och tycker inte att 
man ska bli det heller. Längtar efter pyssel, handla klart och allt julmys som väntar! 
Nu sitter jag och kikar på butiker som fått min uppmärksamhet i andra städer..


- I Stockholm, Mimmi Staafs möbelmakeri vars ljusa butik och färgglada urval gör mig glad. 

Pärlans konfektyr, hittar du också i Stockholm. Här gillar jag hur de har bestämt sig för 
vintagelooken och av bilderna att döma valt att följa den hela vägen ut! 

- I Köpenhamn finns ombloggade inredningsbutiken Stilleben.




Stilleben



Pärlans konfektyr








Mimmi Staafs möbelmakeri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar